Friday, November 5, 2010

.: Dinner + Exam Postphone :.

Salam,

Semalam saya ada join Grand Dinner kat EDC, UUM. Dinner organize by C.O.B @ College Of Business ya. 
First jejak ke EDC nie, padahal saya da 5 Sem dok sini hehehe malu jugak lah tapi nak wat camne tak mampu kan nak makan kat hotel selalu :p 



grand tak grand tak ? nie pon pegi sebab free hehehhe jimat duet saya !





bersama sahabat sahabat UUM baek punyaa lah, sume dak Fakulti saya . 


Makanan juga terbaekssss ahh, no western. Sume makanan Melayu punye ahhh suke sangat lah kan sebab perut saya jenis perut Makanan Melayu. Jadi harus lah kan makan dengan besh gila hati nie. Dah abesh makan nasi, diorang serve plak ngan rojak, aiskrim, and buah buahan. Sonok ohh, da ghupe Tuan Puteri da.


okey stop fasal dinner, sebab sebenar nye nak cakap fasal exam. Exam saya kena tangguh okey, last paper 11 Disember nie. Memang tak brape best sebab member U laen sume da hooray hooray cuti time tuh . Jeles ohh saya . Tapi nak wat camne kan ?  Redha je lah.

Oke la sume, boiboi :p



No comments: