Saturday, December 4, 2010

.: Langkawi Trip Bebeh :.

Salam Alaik...

Rabu lepas saya pergi Langkawi wat kali kedua tahun neyh, tak pernah pernah saya ulang tempat yang sama tahun yang sama..apa mahu buat..sudah orang pelawa..kita join je la..F.O.C ditanggung oleh my parents haruslah pergi..kalau tak pergi rugi weyh, rugi, rugi, rugi...Nie sume sebab nak sambut jubli emas ke intan ke perak entah tapi Anniversary Atok & Opah yang ke 50 tahun....


Oleh disebabkan saya tak habis habis exam lagi, makanya parents mengangkut saya dari UUM ke Jetty Kuala Perlis..bagus jugak study kat utara senang ha nak ngikot berjalan....



Dalam kereta wajib tayang ahh muka sendiri, yes saya berbangga dengan diri sendiri :D

Itu muka excited 3 beradik nak berjalan..





Mana feri lambat giler ahh jom kita bergambar dulu



Haaaaaaa, tu pon ekau..eh eh eh saya tak naik feri tuhhh...



Duduk kat lobi sambil tunggu aunty check-in..oh bosan.....




Kitowang sewa bilik kat sini, nama je MALIBEST..tapi bilik dye tak berapa best..huaaaaaa...best sebab dekat dnegan pantai je kot..




Ini Faris, dak kecik yang ske merajuk....




3 beranak sebelom mau g dinner...


Happy Anniversary Atok Megat and Opah Mami 





Nie dah masuk hari kedua, pemandangan pagi kat Langkawi..ngeh ngeh..cuci mata tengok pakwe pakwe kat pantai....hikhikhik....








Cousins............





Seriously, love this...




My family members, my bro je tak ikot...












Konon sejuk la korang kat Kutub Utara...








Before balik petang tuh, before shopping juga, kita harus makan..




Tapi, selepas tu terkedu sebab tertanya tanya apsal air aku amek paling mahal ?

Gulp gulp gila ke ape mahal bonar botol kecik je tapi harga RM5.50? lagi mahal dari makanan..aiyooo




Okey, tu je citer saya..Pictures would tell all the story..tak reti nak karang panjang panjang sebab tak minat jadi penulis dulu..heheh...

Sekian...



No comments: