Friday, April 22, 2011

.: Cerita Tentang Kita :.

Assalamualaikum..

Yeah, ejah da kembali..

Nape lama tak update ye? Banyak sebab sebenor nye..

Aku malas..bukan aku takde masa..masa banyak..*masa tu sebenornye guna untuk settle esaimen, tapi aku settle facebooking je*

Citer banyak, tapi aku tak taw nak citer ape sebab banyak sangat..

Tapi hari nie bior le aku bercerita kejap..tapi...

Fasal cerita semalam..bukan hari ini..




See..muka gembira tak ? Aku bukan nak eksen ke hape, tapi gembira untuk diri sendiri..Walau bak kata kawan aku..sijil tu hanyalah sehelai kertas, KERTAS di ulangi..yes, memang KERTAS..tapi ia adalah penghargaan atas our effort kan..





Da lama kot aku tak naek pentas, nebes ko taw? Last pon masa Form 5 dulu..tu pon dapat anugerah pe pon aku tak hengat..masa tadika aku bengap sket..nak dapat no 1 ke, 2 ke , 3 ke...haremmm la..kawan dapat piala bagai..aku dapat kueh..kehkehkeh..ape heran..lagi sodap leh ngap :p

Masuk darjah 1-6, otak da mula berkembang, every year dapat naek pentas..tiap tiap tahun gak aku kumpul hadiah yang sama aku rasa, pencil box, buku latihan..naek darjah empat up sket hadiahnye..dapat geometri set..cukup umur nak masuk Form 1, cukup set geometri aku ade 3 sumenye...senang tak yah beli lagi..





Masok Form 1, aku kenal dak seblah aku dalam gambor nie...oh lupe, namanye Nabila..aku panggil nab je..nak lagi glamor Bella..Yes, aku dok seblah dye...aku suke pow liquid paper dye..aku hengat lagi wowww..aku masok skolah pon da lewat 2 weeks, kire aku junior ko 2 weeks je la..Form 2 je kite tak sama kelas..Form 1, 3, 4, and 5..hari hari dok ngadap muke sama dalam kelas..ye, dye juga pesaing utama aku..tapi last last dalam SPM, aku kalah jua..hahah..dye terlebey 1 A dari haku..redha je la..ape maen jeles jeles..tumpang gembira sekali oke la kan? 

sekali, bila da dapat result masuk matrix..taraaaa, aku dapat Matrik Perlis, ko pon sama?? wowooooo..same laie pulak...then da cukup setahun jagung kat Perlis nun, isi UPU lak..tup2 dapat result dua2 kena anto ke UUM..padahal tak de janji langsung nak amek sama..dan dan juge dapat kolej kediaman sama..course sama...memang panjang sungguh persahabatan kite ye nek nab..

dan sekarang..da nak penghujung pengajian...bulan depan..da tamat semuanya..pastu, praktikal pulak..haiyo0o...sekali lagi dengan nek nab...tempat praktikal juge sama..apekah?? hehehhe...

Tapi...kalo kawen takmo same eh? Tarikh ke..Orang ke...lagi takmo laaaaa... Sebab aku nak g kenduri ko..ko pon nak g kenduri aku kan..HAHAHHA :D

4 comments:

lieya orange M.I. said...

alaaa...khawin tarik sama la..buat tempat skali....leh aku bg hadiah, pastu share..hahahhaa

jgn tempat bulan madu sama sebelah menyeblah, dah la eik...

Exza Lalola Nk said...

leya : hemoih hemoi..nie kedek namanye :p

ღpanda_onchairღ said...

hahahaha . kak ejah . jgn lah kawen pon same ! :) susa wo na jumpe yg asek sensame sume nihh . hehe

Exza Lalola Nk said...

fanad : x mo x mo..hehe :p