Friday, December 30, 2011

Goodbye 2011, Welcome 2012 :)

Assalamualaikum..

Lama tak menaip kat sini, asyik asyik menaip kat facebook je..hee..dan tetiba je terasa nak update kejap..well tinggal lagi sehari setengah je nak menjengah ke tahun baru masihi kan..rasa macam baru aje 2011 tuh..tup tup dah nak masuk 2012..cepat sangat masa berlalu atau aku je yang tak sedar neyh..

Dan hari nie da masuk 2 bulan setengah aku melepakkan diri kat rumah..siyesly bosan kan..takde mende pon nak buat..asyik asyik online aje lah keje aku..bila ntah nak keje nye..bukannya aku tak apply mana mana..mungkin belum rezeki aku kan..aku redha..redha itu ikhlas ^_^

Ape pun, 2011 neyh punye kenangan nye yang tersendiri..tetiba trase nak guna timeline kat facebook nak imbas kembali ape mende aku buat dari Januari sampai la nak hujung Disember nie kan..tapi kang aku pulak yang trase serabut ngan timeline tu..so tak payah la kot nak tukar lagi..

Januari- aku masih lagi bergelar seorang pelajar universiti, tapi amat menggembirakan sebab itu merupakan tahun akhir dan yang paling penting adalah SEMESTER AKHIR..hehe..semester akhir jadi haruslah kena bertungkus lumus kan sebab nak capai good result sebab nie je yang tinggal untuk amek exam :p

Februari- orang ngah sebok ngan mid sem kot time neyh, kitowang pulak sebok ngan cuti cuti Malaysia..jadik nye berjalan jalan la ke Genting Highland..first time aku pergi sana..teringin aje..tapi malang nye outdoor tutup..cam hampes je..jadik pakej outdoor tukor ngan makan mewah kat restoran..hoyehhh






dah balik UUM, aku pekena plak ikan bakor Kuala Perlis..sumpah sedap..rindu plak kat sotong goreng..anybody plis treat me :p








dan minggu depannye aku jenjalan Kuala Lumpur plak..pergi melawat ASNB dan BNM :)




Mac- Oh ye Mac aku ngah bizi ngan assignment yang bertimbun timbun..sampai Hari Birthday pon still sebok ngan assignment sebab dateline nye 31 March..ade ke patot?

April- awal bulan sempat lagi jenjalan..ke mana?? ke negara jiran aje pun..aku pergi dengan geng2 course aku..



April juga adalah bulan exam..and dah trase bahang bahang nak meninggalkan kampus dan yang paling sedih bahang bahang nak meninggalkan kawan kawan tersayang..dan bila tibanya bulan April..kami semua bertungkus lumus menghadapi final exam..dan juga final presentation for Seminar Islamic Finance and Banking..






May- hujung May da bulih balik umah..goodbye UUM tercinta...before balik umah singgah penang pekena Seoul Garden jap..



Jun- aku da start praktikum kat RHB Islamic..macam macam blajo kat sana..staff pon best..tapi tade rezeki nak sambung keje kat sana..and now, miss them so muchh!


with kakak chanteq Zuha..masa neyh muka aku baru nk menjadi la si jerawat yang teruk tuh..




July-bulan puasa :)

Ogos- raya raya raya..dan waktu nie dapat kenagan paling manis sebab nye..aku balik MALAM RAYA oke...sangat lah menyedihkan...



ngan orang kampung heheheh :)




look my face..sangat teruk time neyh..taw x pe prasaan aku..tak nak je pergi koje..malu derr..


September- bekerja macam biasa...siyesly time neyh dok tunggu countdown bulan seploh nak cepat cepat balik umahh heeeeeee...

Oktober- yeah...masa ditunggu tunggu dah tiba..time to chow from RHB and go back to hometown..



ceremony untuk dak2 intern


November- yeah, raya Haji...



Disember- akhirnye, sampai pun Disember..awal bulan disusuri dengan makan angin kat negara jiran jugak, Indonesia


family member..team KTHM..haha..30 orang gak ikot..






2011..

ada kenangan manis, ada kenangan pahit..

2011,aku trase cam kehilangan seseorang..dulu memang rapat, tapi sekarang dah jadi sebaliknya..sume kerana perkara kecil saje..btw, aku masih rindukannya...mungkin dia punya alasan dia yang tersendiri kenapa dia begitu..

2011 juga, aku makin rapat dengan seseorang..Alhamdulillah...terima kasih Ya Allah temukan aku dan dia dikala aku memang memerlukan seseorang...

2011 gak aku kena jerawat tahap parah..siyesly malu i nak kuar jenjalan..perghhh

moga 2012, lebih baik dari tahun tahun sebelumnya.....



No comments: