Sunday, January 1, 2012

.: 010112 yeah 1st entry on new year :.


Assalamualaikum..

Salam Tahun Baru Masihi kawan kawan..saje kasik pembuka entry di tahun baru 2012 neyh kan..

Tahun Baru kompem sume pakat ada azam baru kan?apekah azam baru..adekah mahu meng-update status hari hari? oh no aku adalah sangat pemalas giler sebabnye non hado idea..kikikiki..

tahun 2012..umur aku nak masuk 23 la tahun neyh..yeah..da buleh kawen ekeke..kawen apo koje pon non ado laie kan..tabuleh tabuleh..mungkin kawen akan jadi azam di tahun akan datang..eh azam ke tew?? hihi

doakan aku berpeluang ke Tanah Suci awal tahun neyh kengkawan...teringin sangat nak ke sana...bukan senang kan nak ke sana..da ada peluang..jangan lepaskan..cuma ada kos lepas disitu..nak kerja or nak g Tanah Suci...dan aku rasa pilihan aku tepat...ameen...moga Allah mempermudahkan lagi urusanku...



dak Qaisara




dak Anas


rindu nak jumpa ngan dak dak neyh...dua dua pakat dok tayang gigi baru hihihi...comel..paling penting diowang dah leh jalan...tak jatuh jatuh da...suke tengok...cumellllllllllll !


2 comments:

Cik Rama-rama said...

wahhhh..bestnya dapat peluang p tanah suci..bukan senang tu..aku pun teringin gak...tapi blom ada rezeki,,
nanti kat sana jangan lupa doakan aku ngan kawan2 len cepat dapat keje and cepat kawen..hahaha..
and hope kamu dapat dipermudahkan segala kat sana nanti..=)

Exza Lalola Nk said...

insyaAllah dear..aku doakan yang same untuk kite2...da busang dok umah nie..hehe...thanx dear rame2 :)