Thursday, October 21, 2010

.: new blog :.

Salam buat sahabat sekalian , tetibe saje tercipta blog baru saya neyh ekekeke tade keje sebenarnye tetibe juga rasa macam nak private kan belog lama tuh . Nak delete macam sayang lah pulak dah so saya private kan aje kan senang cerita . 

Tak tahu lah kenapa tetiba juga angin bertukar mahu mencoret kat belog baru , mungkin juga sebab tengok belog lama tu dah bersawang kot lama tak celoteh itu ini dalam belog lama . Tapi itu tak bermakna saya akan lupakan yang lama tuh , tidak tidak . Macam persahabatan juga , bila kita jumpa sahabat baru dengan confirm nya sahabat lama masih tetap segar di ingatan ku . Eccecce , cuba menegakkan keadilan yang aku tidak mudah melupakan seseorang :)

Ni lah masalah utama aku dok pok pek sengsorang diri , semangat nak buat belog baru pastu dah tak tahu nak taip apa lagi . So nak stop dulu la oke . Eh eh eh , belog saya memang nampak banyak haiwan , tapi kena ingat ini bukan belog jual haiwan . HEheHeHe ..



 .
oke , tuan saya nama dye EZZAH :)


2 comments:

Cik Rama-rama said...

tomey la belog baru die....

Exza Lalola Nk said...

tq syg , penuh wajah2 comel pet ksygan , heheh :)