Wednesday, October 27, 2010

.: OooussHH :.

Salam semua kawan kawan, saya sekarang berada di rumah sudah , hepy okey walau sebenarnye ada sedih sedih sikit. Sedih sebab apa? Oushh, sebab touching with my fren yang akan pergi jauh . oh ,  tak ape lah biarkan kesedihan saya itu .

Niway, sekarang neyh teman teman laen mesti ngah busy mentelaah kan? Yela sekarang nie kan musim final exam tambah tambah student UiTM dis week la diorang exam nye. Pastu time saya baru nak mula exam diorang pulak dah buleh hooray hooray, saya JELES okeh. Buleh pulak exam saya disambung lepas cuti Raya Haji, tak syiok la . Raya pon kena sibok mentelaah pelajaran. Tapi kena jugaklah, sebab saya kena lebih struggle untuk Semester 5 saya ini. 

Disebalik nak struggle tu mesti kawan kawan pelik tengok saya nie asyik on9 24 hours kan? Tadi pon kena tegur dengan junior suruh study jangan menghadap pesbuk padahal dye pon sama jer 2x5 oke adekk sayang. Balik nie pon tak bawak balik buku sekali sebab taw nanti buku tu hanya jadi hiasan dalam beg saje hehehehe. Gila malas ini budak mau mentelaah. Sebab tu sudah berjanji pada diri sendiri untuk pulang awal ke kampus, jadi kononnya buleh la study dengan aman di sana. Kalau  balik rumah sumpah saya tak buleh study taw, macam macam dugaan lah. Nak buat itu lah, nak buat ini lah. Last last apa pon tak buat.

Okelah sume, wat teman teman sekalian , Good Luck in your FINAL EXAM ye sweetheartS      T___________T

No comments: