Sunday, October 31, 2010

.: wedding shaye punye cousin :.


Salam semua, dah brape hari menyepi kan. Kat FB saje menyepi kejap sebab nak holiday betoi betoi bukannya sebab nak study hehehheh :)

Hari Rabu lepas lagi saya dah terjah umah yeehhaaaaa lah kan dapat balik rumah, yelah busan kot dok kat kampus sebab sume member sibuk nak balik umah gak. Tapi ada jugak member yang tak balik sebab umah jauh so diorang layan je lah ekspo konvo kat UUM sekarang heeeeee .





oh ini sume family saya yang terchenta, mak, kakak, opah, mak sdare, kazen.



Kenapa kumpul ramai ramai camnie?

Ohh, sebab nye saya kawen lah kawan kawan oittt, aish salah pulak lah. Sebenar nye ini kenduri kawen saya....punye boss@cousin lah. Nak tunggu saya kawen tunggulah 3, 4 taon kot ade orang nak hehehhe . Cepat kamu cakap 'MAHU !' oh begitulah so sweet ahh sayang !





Saya ngan kakak saya, cepat ohh kamu kawen I nak kawen pulak teheeeeee gataii gila adek dye . Masa makan nie dah tak ingat orang laen cepat je abes lauk saya bedal. Lagi best bila lauk abes je cepat cepat je diorang topup lagi . Aishhh, beruntung betol perut semalam yee. Abaikan muka muka penambah lauk yang tak dikenali dibelakang.



Nie lah boss saya merangkap cousin terchenta yang kawen nun :)



 Cak cak cak !




Okey sume nie anak anak dara yee :)






Dah nak balik pon sempat lagi posing tengah jalan teheee gedik giler cousin aku tuh hahah :)



sayang, saya nak umah camnie sejibik buleh kasi tak ea ?


rindu pulak kenangan semalam, rasa macam saya pulak nak kawen ehehehe, hari nie dah balik Sintok macam kejap sangat kat rumah walo sebenarnye 5 hari lepak kat umah.


Tapi tadi geram giler dekat pakcik bas MARA tuh. Ada ke dye marah aku tetibe kata nape tak cakap nak turun dari awal? ek elleh pakcik tu yang PEKAK aku jugak yang disalahkan. 2 kali saya picit loceng nak turun pakcik yang PEKAK tak dengar . Tak pasal pasal je kena marah taw, dah lah perut saya ngah kelaparan time tu . HANGEN taw pakcik neyh .

p/s : saya rindu AWAK tapi malu nak cakap HUHUHUH :(



No comments: