Sunday, March 20, 2011

.: Abang Cafe Cekik Darah :.


As salam readers,

Hari neyh, rasa happy je..Sebab nya benda yang ditunggu tunggu dah diketahui..

Tunggu nak pilih aje..Hope itulah yang terbaek untuk aku...

Tapi dalam dah happy tu, ade pulak yang saje nak kasik darah aku naek taw...

Aku singgah makan jap kat cafe kat kampus tu, ape ntah namanya..tapi cafe nie kitorang jarang pergi..tu pon singgah sebab uruskan fasal praktikum kat situ..

Pergi punya pergi..aku decide nak makan nasi lemak aje lah..




lebih kurang gini le nasi lemak tadi cuma yang ni ada timun..aku amek tadi pulak ada ikan bilis, telur mata, nasi ngan sambal kosong je...

korang tahu brape dye charge??

RM3 hokeh !


if aku dok kat Kuala Lumpur ke Johor ke Penang ke aku takde la kesah mana..


Tapi kalo aku dok kat Sintok neyh aje ko nak cas RM3 camnie aku rase idok le berbaloi baloi sebab cafe cafe laen dalam UUM tu cuma cas RM2 je kalo camtu...


Aku kan tak puas hati trus aku cakap...

Ezzah : RM3 camni?Apa ke mahal bebenor?

Abang Cafe : Kalo camtu RM2.50 la?

Ezzah : RM2.50? ce kire satu satu makanan nie..

Abang Cafe : telur mata 80 sen, ikan bilis 20 sen..bla bla..Selalu kena brape?

Ezzah : Slalu camni 2 hengget je bang..(dlm hati aku, xkan le nasi aje dua hengget gilo ko apo kau ni?)

Abang Cafe : RM2 pon RM2 la..

Ezzah : laen kali letak harga betol betol ye..x yah nak maen letak camtu aje..huh..kejap itu kejap ini..






kalo ini RM3 aku sanggup bayor ye..


aku bukan ape, tak suke orang meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya..itu saje..

1 comment:

misz alyn said...

nasi lemak eon sedappp ~ ..