Thursday, March 24, 2011

.: Saya mahu ke Oversea YEAH! :.


As salam..

Happy Happy nak citer nie haaaaa..aku nak ke obersea nanti yeah..Da ade keijinan untuk ke negara orang..walau dekat je kan, kira obersi la jugak Thailand tuh..

Semalam pergi imigresen..wat pasport group..aku buleh je nak wat border pass sebab teman kan orang Perak..tapi sebab nak cukupkan korum passport group tu, maka aku pon oke je la..

Kejap je pon perjalanan dari UUM-Bukit Kayu Hitam..actually tak lama pon nak wat dokumen bagai nie..if korang da siap bawa pic and salinan IC kejap aje..

Member aku nie tak sempat nak amek gambar kat UUM, so diorang pon putuskan nak amek gamba kat kedai area Imigresen tuh..skali amek kau diorang cas 4 keping pic-RM12..tade CD pulak tu..aku rilex je la sebab da amek kat UUM..murah pulak tu..leh compare sangat sangat la..aku nye RM12 tu ade 8 keping pic + CD..berbaloi baloi lg la..

Tapi aku memang menyampah heh la kat PAKCIK TOCANG KEDAI GAMBAR tu, tak mesra pelanggan langsung..aku agak dye tak amek kursus pape kot before bukak kedai..punyelah garang..heh..naseb la pekerja dye oke...kalo tak memang sakit hati..sodap sodap je marah kawan aku..yang paling ngok skali aku pon kena......hangenn~!!


petang tu, kuar lagi...tapi ke Changloon sajo..sebab nya...





aku teman budak mengidam nie lah g makan CKT ( Char KueTiaw) kat Changloon..nie entry kedua aku mau citer pasal CKT Changloon..memang the best lah!..si CIKIN dapt 8 ekor udang..




aku plak 9 EKOR UDANG..nikmat U! masa tu hujan lagi layan ahh makan CKT...nyum nyum nyum :)

8 comments:

You Know Who Me said...

kuat makan...gemokkk

Exza Lalola Nk said...

jeles ke x dapat CKT gak? haha

You Know Who Me said...

xde helan....smlm i mkn manyak sodap....

Exza Lalola Nk said...

eiiiiiii, nak jugak dye menang !

siel blanje i pulak nnt :)

You Know Who Me said...

boleh..sile turun johor ye

Bella Ayub said...

perghhh.. biar betull..banyk gila bantai idang cik exza oii.. tak gatai idung??

Exza Lalola Nk said...

zula :jauh nye..huhu

bella :kompem x gatai..hehe

misz alyn said...

ezza .. ak memang marah ngan pak cik tocang tu .. sb baek aku b'pekerti mulia ag .. senyap je ...