Friday, March 4, 2011

.: March oh March :.


Hello Handsome, Hello Sweetie...

Da masuk 4 March neyh,

March wat saya serabut..

Schedule sudah penuh dengan keje keje yang sengaje ditangguh..

Padan muka kat diri sendiri sebab tak settle kan awal awal..

Mid exam lagi...


Esaimen tak sudah sudah...

Bila pulak nak baca buku..

Asyik asyik baca MUKABUKU saje..

PADAN MUKA lagi..






AWAK

tolong jangan datang dengan tiba tiba lagi..

sebab nye awak memang suke pergi dengan tiba tiba lagi..

sebab tu lah tak perlu datang lagi...

saya tak alu alu kan kehadiran awak lagi..
.
sebabnya hati saya bukan untuk awak lagi.....


saya tak suke ngerti lah ngerti lah...

kalo tak ngerti..tak tahulah...


walau saya sudah pening dengan bulan MAC

saya tetap akan tunggu hujung Bulan MAC tu...

yes yes yes..da tahu korang tak tahu ade ape dengan hujung bulan MAC..





saya nak nie aje...


saya nak cake ( pepaham le korang saya sebenor nye nak DSLR tuh, haih maksud tersirat yang mendalam tahu?)

4 comments:

ღpanda_onchairღ said...

hahaha . kek dslr pon jadi la yek utk bufday kak ezzah nih :)

lieya orange M.I. said...

red velvet blh lerrrrr........

Exza Lalola Nk said...

fanad : sbnaq nya tu mndalam gile fanad!!

Exza Lalola Nk said...

lieya : nnt ejah tuntut ted velvet mung!