Wednesday, March 30, 2011

.: Hey Welcome 22 :.

Haip haip haip..Alhamdulillah..kite da bertambah tambah umurnye...i'm 22 years old now..goodbye 21..da leh kawen da..hahahah..mak dulu dulu umur nie da ada 2 anak..aku? no no lagi ahh..gatal~!

Tapi birthday kali nie memang super super kurang best..sebab hari hari aku penuh dengan kerja nye..esaimen bagai..sume nak kena submit esok..esok ye..tapi sempat update jap..ahh, aku update special for my birthday la..amek masa kejap je..jap lagi sambung balik kije :) Tu lah, tadi siap trase kepedasan sebab lecturer kata " bagi esaimen lama mana pon, mesti last minit baru nak disiapkan" ..kehkehkeh..makan dalam aku dua saat taw..trase doeeeeeeee...





nah cake nah..bukan cake aku..tapi cake dari mana ntah..credit to pakcik Google je lah..da lama tak merasa birthday cake..kecian tak? kalo nak cake pon pergi beli sendiri kat Secret Recipe..hahaha



walo tak dapat sambut Birthday ngan family, aku dapat sambut birthday ngan kembor kembor aku yang tak seiras nie..luv uols sayang sayang ku sekalian..sayang betoi nak lepas kan korang pergi pasnie...haih..



Buat emak pulak, trime kaseh sebab mengandungkan saya..9 bulan tu dalam perut..pastu lahirkan saya..kire total up sume jasa emak dari hari pertama saya dalam perut emak..memang saya takkan terbalas..pengorbanan mu tak ternilai..saya sayang EMAK saya very much la mummy, MMuuaaaaaaHHH :)


HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!


trime kaseh kengkawan yang wish saya..Saya sayang kamu sume ketat ketat :)

6 comments:

Nunu Jamri said...

nanti kite beli kakKUN secret recipi yer....

lurfe u..

Exza Lalola Nk said...

kakKUN tu apo? kite taw kekGI je..ekekek...lebiu 2, 3 , 4 5.... :)

mr.hensem said...

gatai nk kawen dh ke ejah noq oi..hahaha...mak aku pon da kawen tme ni...

Exza Lalola Nk said...

jep a.k.a prasan hemsem :

hahaha, gatai la weh !

misz alyn said...

nt kite kasik kak long tiket g thai esok yep ..hahahahhohohohihihiuhuhuhehehehehe~~~thailand....

Exza Lalola Nk said...

alyn : oh tidak...kek long da de tiket pon!! yeeahuuuuuuuu!