Wednesday, May 4, 2011

.: BestFRIEND eVER :.



B E S T F R I E N D 

Korang ada Bestfriend ? tipulah kalo tade kan..

Laen lah kot korang memang kera sumbang tak bercampur gaul dengan orang..

Tapi aku bukan jenis gitu..

Aku neyh orang kata MESRA ALAM..

Mana mana je buleh wat kawan...

Kat UUM neyh...

Memang SPECIAL lah..ramai o0ooo BESTFRIEND aku...jap jap aku kire..

Sumernye..ade TUJUH orang..ramai kan??

Diorang lah tempat aku luah citer story mori aku, peneman aku makan, teman dikala aku menangis, gembira., teman bercuti cutian..ye, MEREKA lah :)



First pic- Besties aku kat Kolej Kediaman..Dari Sem 1 lagi dok berkepit ngan diorang..yela, bilik sebelah menyebelah je kan...





 ALIEYA

first aku kenal ko aku hengat ko CINA doe..ntah mana ntah ghupe cina..tapi no wonder lah, mana ko pergi sume orang memang assume ko nie dak Chinese..dye nie hantu TEH AIS, sehari tak dapat memang tak buleh..aha, thanx weh kasik khidmat kereta ko tuh..leh gak aku blajo bawak kereta kat sini, yela kat umah mana den berani nak bawa T.T



SHIKIN

Dak neyh garang o0oo...anak bongsu yang garang..aku pon takut..Kin, kalo ko citer pape kat aku mesti semangat giler ngan mata2 skali tuh..sblom tuh, ko da wat aku leh lemah jantung taw..terkezut dengan pembukaan cerita..tapi aku sedey, pasni aku tak dapat merasa cake kau yang marbeles tuh lagi...



NABILA

Bella, da lama aku kawan ngan kau..da 10 tahun weh..aku da kenal kau..sensitif orang nye..cepat trase doe ngan aku...tapi naseb ahh kau cepat reda..kalo exam, memang aku tunggu ko jadik cikgulah..aku kan malas nak membaca..ko terang kat aku..terus aku paham..heheh



IKA

Ika, da lama aku tak makan bersama ngan ko..Sem nie memang kita jarang ada masa bersama..aku paham ko busy..takpelah..tapi sepanjang aku kenal ko..ko memang pandai cari duet sampingan..sesuai lah ngan Kursus yang ko amek..*KEBAB free satu Ika T.T *




 Last vacation at Genting Highland..paling kenangan pahit sesangat sebab pergi GH tapi tak buleh maen OUTDOOR..errkk !@#$$^&*


---------------------------------------------------------------------------------------------




My besties from the same Course T.T



SEHA

Actually ni rumet aku, rumet sejati weh..6 sem dok sesama..Banyak persamaan antara kami..memang sehati sejiwa ngan rumet..hihihi..paling sama ape? Mesti ahh tang cakap tuh..kitowang tak yah pakai speaker pon orang da dengar pe? hehe...Sayang U lah rumet  *__^




NUNU

Nun, da lama kot aku kenal kau..dari KMP laie..aku kenal pon sebab ko ske dok bilik Acah..tak sangka datang cni kita jadi course mate pulak..antara sume, ko le paling suke tacing ngan aku..ko taw x bergunung rasa salah aku bila kau titiskan ayor mata ?  :(


ALYN

Ko pon aku da kenal sejak KMP, tapi kompem ahh kenal kenal gitu je..ko sama ngan Bella..suke jadi cikgu kat kitowang..thanx weh..tapi part makan paling best, kalo kitowang tak abes makan..ko ada..kehkehkeh :)



ngan JEJAKA DUA ORANG neyh

Korang sume, 

kat sini..

aku nak susun sepuluh jari..

Aku nak minta maaf..

Sebab aku sedar..


Mulut aku nie kadang memang pedas, hot, berapi..

Kadang aku tak perasan aku dah kecilkan hati korang...

Mungkin ada aku anggap gurauan, tapi korang anggap aku marah...

Hati aku memang kering...


Tapi ngan KAWAN-KAWAN,

aku tak buleh tahan..

aku tacing doe...


Aku sedih...aku tak nak berpisah ngan korang :(



9 comments:

fAr'z hAdi said...

sweet sgt3.....KAWAN biar beribu kn...ngn kwnla kte alami suka n duka..pape pun, gd luck 4 fnal exm n ur prctcum...jga dri kt key el lumpor 2....hahaha

miss sakura said...

rumettttttttttttt..terharu dowww..sobsobsob..
btw, kita mmg sama tang suara la kan. xyah gune speaker pon.haha.
tp tang pezen seminar idok la kuar sorenya..hahaha..
gudluck exam..hehe..;))

Nunu Jamri said...

ouh yunk,, sudahkan kau kira berapa liter airmataku berjujuran.... maaf buat ko ghase bersalah..huhu, sapa soh hati basah nau..

gudluck exam..jgn selalu kuar awal sgt time exam..xtentu arah aku dibueknyer..wuwuwu

(lefyunekjahdemokkk)

Exza Lalola Nk said...

sumer dok wish gud luck exam ye..maceh kome 3..

farah : jiranku yg sweetenest..tengs pesanan mu itu :p

rumet : erk..terkesima ku..tp mmg, depan dr aku jd kaku..miahaha..

nunu :aku ghase ade la dlm 5.5 l bersamaan dgn botol ayor besor kat bilik aku..keh2..tacing je ko ngan aku kan..

lieya orange M.I. said...

ezzah, hg terpikir tak pe aku terpikir??????

nnt boleh pg genting lagi sekali dow...:p

pasal kereta no hal la beb...nnt kita kerja, kita tukar drive, hari ni ko, sok aku..ada bran???

cina golap den ni ha....huhuuu
nice knowing u gedikzzz...precious moment in uum :))

Exza Lalola Nk said...

leya : hahah, pasti lah..dokat tuh :p precious momento dearest !

akualien said...

hargai la mereka yg anda syg..
bez tgk kowang...jgn nakal2 kt kl nnti yeee...hehehe...
being 3 years as ur coursemate..kalu de slah..mntk maap yeee.. ^_^

muhara said...

sentap! hahaha...

Exza Lalola Nk said...
This comment has been removed by the author.