Saturday, May 28, 2011

.: Seoul Garden yeah :.


Alhamdulillah, semalam tarikh keramat untuk aku..aku dah habis belajar kat UUM nun..perasaan sedey, gembira sume silih berganti..

Semalam juga, mak abah dan adek aku datang UUM amek aku..after exam je trus call emak tanya da kat ne..before tuh dalam exam hall tu dak tak dok diam..dengan sejuk nya..pakat maen jawab aje..redha la...

Then lepas siap segala proses memasukkan barang barang dlaam boot kereta, kitorang gerak trus..Agak berat le kereta ngan barang aku..huaaaaa, abah maafkan ejah kerana abes boot mu jadik berat hehehe..lepas tu trus aje gerak ke Penang..dan lepas amek akak aku kat Sungai Dua kitorang pon gerak ke Plaza Gurney..meneruskan hajat aku yang nak pekena Seoul Garden tu :)





Bakor jangan tak bakor :)








Varities of foods here :)




omak and anem




abah



muke aku yang kelaparan ngan akak aku









minah neyh mmg tade keje 






yeahhh...seronok..tapi tak cukup korum..my bro je tak dapat join...


No comments: