Monday, May 16, 2011

.: Satu, Dua atau Tiga :.

Assalamualaikum..


Ini hanya luahan hati, tade kena mengena sama ada yang hidup atau yang telah pergi..

Actually, aku benar benar rasa serba salah sangat neyh..

Yep, antara satu, dua atau tiga hati..

Maafkan aku...

Andai keputusan aku dah buat kau kecewa...

Ye, memang aku dah bagitahu perkara sebenar..

Dan aku anggap kau buleh trime seadanya...


Tapi...

Ternyata telahan aku salah...

Kau maseh tak dapat lupakan aku...

Mungkin dunia luar menjarakkan hubungan kita...

Perkara duniawi juga memutuskan segalanya...



Tapi satu sahaja takkan pernah luput atau hilang dari aku..

PERSAHABATAN kita...

Itu takkan putus sampai bila bila...

Sejahat mana kau, senakal mana kau..

Aku tetap boleh terima kau...

Aku sayang kau SAHABAT..............


Thanx sudi jugak singgah belog aku walau aku tahu kau memang sebok dengan kerja menjaga keamanan negara kita.............

No comments: