Tuesday, May 17, 2011

.: Memang saya sedey :.


Assalam..

I'm blur..blur...blur...

I'm sad..sad...sad...

Esok exam FRM...banyak nak kena cover...fenin..susa plak tuh...hope dapat buat yang terbaek...


Time nak menghadapi exam neyh la banyak problem menimpa nimpa...

Itu sume ujian dari Nya, aku terima dengan redha..

Alhamdulillah, bilik sewa pon dah dapat...setel satu problem..

Tapi bila kenang balik saat tuh..memang sedey sangat sangat..

Ketidakpuasan hati-pergaduhan-masam muka sume tercetus time tuh...

Now, Alhamdulillah..sume dah okeh..maybe still ade yang kurang puas hati juga..Aku minta maaf sangat sangat..Aku juga punya kekurangan...


Lagi sebak bila kenang insiden nih...Bila da dapat bilik sewa, nak bank in duet...pergilah menapak kat Post Office nak kuorkan duet..alih alih defisit ghupenye..diorang pon tade duet..trus aku rasa blank+blur...mana aku nak cekau duet dekat RM 1k..dalam akaun sure sure la dah defisit...nak tak nak trus call akak aku pinjam duet dye cket...malu pon malu lah..asalkan aku dapat trus sewa bilik tuh, takmo fikir dah pasal neyh...yela, aku tengah exam sekarang..dengan report kena reject, kena buat laen...nak cari umah sewa...nak study lagi...mau tak fenin...satu hari migrain aku datang...minum 100 plus pon tak berkesan :(

Lagi aku sebak..bila persahabatan yang dah lama terjalin renggang sebab benda neyh...yes, kite sama sama dah minta maaf..tapi tade ke ruang untuk kita bersama lagi..bertemu muka lagi..tak perlu rasa takut..aku tak makan orang pon..kita sama sama da kenal lama, makan bersama, tidor bersama..huha huha bersama..seriously, aku trase hati bila berjauhan camnie..aku ingat benda nie da settle, kita boleh la rapat cam dulu..tapi.............


Aku harap sangat..moga kita dapat berbaek macam dulu...tapi if da tabuleh da..aku redha...


Bila fikir balik, kalo program nie tade mungkin kita tak macam nie...takkan terjadi sume nie...tapi  mungkin juga ada hikmah di sebaliknye kan...siapa tahu....

No comments: