Friday, January 14, 2011

.: Goodbye Sweet HOME :.

grrrrrrrr, TENSEN oh..tup tup ESOK dah kena kembali ke SEKOLAH derr...eh bukan SEKOLAH tapi KAMPUS aku kat UUM nun..malas semalas malas nye oke..sebulan jugak le bercuti sakan kat umah..alih alih esok da kena balik sana..cepat nye masa berlalu, ke aku sorang je yang tak sedar neyh?

SEBULAN kat umah ape aku buat?

1ST WEEK : memang rilex lah..dok umah, goyang kaki..tapi takde la goyang sampai tak wat keje umah langsung..tapi nak wat keje memang malas jugak lah..baru mula cuti kan.. 

2ND + 3RD WEEK : dok kat Shah Alam 2 weeks, hajat sebenar nak g wedding cousin, tapi alang alang aku keje kejap kat sana..memang sangat kejap..4 hari je..hahhah...4 hari pon aku da penat sangat-sangat..nasib keje ngan family kan..

4TH WEEK : aku dok umah sendiri balik..kali neyh aku rajin siket la..nak masak pon baru ade semangat..


dan hari nie..last day aku kat umah before aku balik SINTOK..dah tak buleh praktis masak lagi..oh no..kembali makan makanan di cafe ..

oh ya, UUM special sket sebab tak masuk masuk lagi kan, padahal sume Universiti da 2 weeks start belajar..sume sebab BANJIR yang melanda bulan November lepas..so, cuti kitorang pon kena extend skali...

paling BEST, aku da jadi FINAL SEMESTER STUDENT ! suke suke, hope dapat habiskan study dengan jayanya akhir bulan Mei neyh, pray for me ya :D


 Goodbye my Sweet HOME !



comey tak? sayang nye bukan umah aku derr..umah angan angan aku je..tetibe pinkish je umah yang aku MINAT?


 bedroom pon best je..kalo TIDO memang kompem tak mau bangun dah..




simple, but nice !










lagi semangat aku nak masak, kemas oh !



tak cukup keje kat ofis, buleh sambung kat umah..workaholic lah kau..



bilik baju baby...comeyyyyyyy sangat ! future, future ..hahah



bathroom pon not bad...


tapi nie fantasi di siang hari saje la..berangan harus ada lah kan..mana tahu, InsyaAllah satu hari nanti..tapi tade la aku nak decorate satu umah aku warna PINK...nanti suami aku pon x hengen nak masuk..hahhahaha...oke la..kena siap barang esok nak pulang..

p/s : AHAD still tak mula kelas lagi sebab Hari keputeraan Sultan Kedah..yeah !

2 comments:

Bella Ayub said...

amboi..gurly nye dearrrr..mmg minat pink yer :)

Exza Lalola Nk said...

bella : ahha, dream je tuh :p