Monday, January 31, 2011

.: UUM-KL-GH-KL-UUM :.


psttt..kembali bersiaran di sini..mood nak update sudah datang..tapi mood nak balik rumah terlebih sikit dari mood mengupdate belog..agak suku je la bebudak yang datang kelas tadi..hampeh korang balik awal..nada JELES neyh !

rasa rasanye bebudak U laen sume da syiok syiok kat umah kan? kitorang aje lah yang still ada kelas..macam tak berapa patut jugaklah sebab cuti CNY kitorang start lusa..kesian bebudak Chinese kan (padahal kesian kat diri sendiri tak dapat balik awal hehehhe) Tapi ade jugaklah kan hikmahnya tak memonteng neyh..Lecturer seminar aku pon siap da pesan LUSA ada kelas oke, maka rugilah pada bebudak yang da balik umah awal awal tuh...

oh ye..sebenor nye aku nak ceghite ke kome sume pasal cuti hujung minggu aku yang lepas..3 hari aku abeskan masa dan duet bersama besfren UUM aku..kata satu sem sekali kan..pastu kitorang da final sem, opkos pasni memang susah nak jumpe gather gather lagi..so, sem neyh kitorang putuskan mau ke Genting Highland yeah !

Day 1:
hari Khamis tuh da gerak, tapi terponteng satu kelas la, sebab bas pukul 10 am..then, kol 6 pm something kitorang sampai kat Hentian Duta..penginapan F.O.C sebabnye aku tumpang tido kat umah kawan aku je..kan senang da save di situ..malam pulak, kitorang serbu IKEA sebab member aku mengidam nak makan MEATBALL dye..sedap ke ntah aku tak pernah pon makan..




neyh la dye Meatball nye..pes time aku sampai IKEA neyh, and pes time aku makan mende ni..sian tak sian tak? seblom makan tu memang lapar giler so dengan tamak nye order meatball sampai 10 bijik..pastu biler da makan rasa Overload benau perut neyh..muak pon ade..so tertinggal le 2 bijik..tu pon da jenuh nak sumbat..




Daim Cake, seriously marbeles kau! aku yang bukan penggemar kek nie pon dah jatuh hati kat kek nie..tapi jauh sangat lah nak beli lagi..





nie pic dalam IKEA..buat macam umah sendirik ye..bukan nak beli barang dye pon..fulus ngak cukup dong !





pastu jenjalan jap kat area ctu..keje nye bergambor je la..



nie bagi diorang rasa ala ala I-City, nak g I-City jauh benau kat Shah Alam nun..cnie pon ade ape, 2 pokok pon jadi ar kan kan?




ini si BOBBY, bunny si Leya..dye nak Ucap Happy Chinese New Year la uols !


Day 2 :

pagi esok nye baru lah kitorang ke destinasi yang sebenar-benarnye..Go Genting Go !




muka EXCITED dalam cabel car !




sampai jugak aku kat cnie..oke, nie pon pes time aku ke Genting Highland..sian kan?




My UUM's BEST FRIEND 




cuaca tak begitu baek, agak malang sket la pergi hari tuh..Outdoor game tak leh maen oke..sedih sedih..harap pasnie de orang nak bawak aku ke sini lagi..boleh?



da tensen x bleh maen, so maen je lah Indoor Game..so feeling ala ala bebudak je hari tu..hancus hatiku..sambil tuh trus ke Coffee Terrace pekena Buffet Lunch..makan sepuas hati akibat kegeraman melanda diri..bila lagi nak makan Besor ye tak?



muka gembira dapat makan BANYAK @__@




saya HANTU BUAH BUAHAN !



tapi bukan penggemar KEK YANG TEGAR...



mende ntah namanye..ta suke...manes n masam benauuu...




ini juga Kesukaan ! Peppermint the Best lah..



Otak otak pon tetap nak interframe..oh ye kenangan ngan abang Waiter yang encem hehehhe :p




penat MAKAN sudah !



in front of Coffee Terrace 


feeling SEJUK weh !






 Bye bye Genting !

Day 3:


Jenjalan kat Times Square..time tu Shopping lah kan..



belakang tuh Cosmo World..macam nak ikrar tak mau masuk CW tu dah..sebab skali maen ,sekali akan ke toilet..nak muntah je..\




dalam bas mau bertolak pulang ke UUM..pakcik bas pon pelik apsal nak balik UUM padahal bebudak U sume da pakat balik umah.."Pakcik, kami tak start cuti lagi lah, best student harus lah pulang ke UUM ekeke" ..perasan sihhh...

1 comment:

Nabila said...

2x i pegi, 2x jua hujan...bengong..1st pegi ngn benna, bemah, hani, xhjn...tp bru pas hujan..kali kedua, ketiga hjn...2nd-main outdoor, hjn..3rd indoor...puasss