Sunday, January 30, 2011

.: PenAT nye :.


Serius kepenatan je rasa..

Semalam before naek bas pulak badan terketar-ketar, rasa tak sedap hati..

Dalam bas pulak berat je mata neyh nak tutup..mak pon dah pesan jangan tido sangat dalam bas nanti..be careful..pukul 3 pagi baru dapat lena, tapi sejam aje..jadi la dari tak tido kan..

Alhamdulillah, pukul 5 pagi aku dan kawan kawan laen sampai kat UUM..

Tapi, ada kejadian malang jadi kat kawan aku, boleh pulak ada orang terambil beg dia..kesian kawan aku tuh...hantu betol la orang yang ambil beg tuh..kot ye pon mengantuk rilex le..celikkan mata kau kejap pastu sampai rumah sambung lah tido tu balik..nie ape kes ntah terambil beg orang laen..tak kenal beg sendiri ke ape?

Oh ye korang, 

aku baru je balik dari KL..sebab nye minggu aku di habiskan dengan bercuti-cuti ngan kengkawan UUM aku neyh..final sem dah..wat kenang-kenangan lah orang kata..sem lepas dah ke Langkawi, sem nie kitorang berjalan ke Genting Highland pulak..

cerita coti-cotian itu next Entry ya  :D

2 comments:

You Know Who Me said...

mane next entry?? xdek punG..tipu tipu tipu

Exza Lalola Nk said...

ade la..kat atas nun.......