Tuesday, February 1, 2011

.:biler takde keje, nilah kejenyer :.


hye hye..ada orang tak? i noe my belog  tak pemes, readers pon tak banyak..tapi no hal lah..wat belog bukan mau glemer..tapi mau conteng conteng sebagai kenang-kenangan, mana nak taw kot anak aku, eh bukan, bakal anak aku nak taw kesah mesah kehidupan mak dye dulu hikHIKhik...

hari neyh memang tersangat busan tahu..

dah tu, lengang je area hostel neyh..so, takmo ade rasa busan tu..moh le kite keluor..keluor pon tak jauh mane..takat  Changloon tu pedehal kan..dokat ja haaaaaaa..bukan nak sopping pon..kuor cuci mata je jadi ahhh   @______@


dalam otak aku neyh pikir nak karok je haaaa...mengidam nak karok dari dulu..tak dapat dapat kan..elok elok g tengok tempat karok tuh tutup...kuciwa..jalan jalan lagi trus nampak ade Pusat Karaoke Sekeluarga..pehh, diorang dah wat baru rupa nye..SYIOK lah wei..siap ade bowling..tapi Pusat Bowling je tak siap sepenuhnya lagi..Changloon da maju jangan maen maen weh  :D





see U, chantek tak bilik karok yang baru neyh? Murah pulak tu..rm 1.50 je hah satu lagu, takde r macam dulu sengget 1 lagu tapi bilik macam jamban je ha..sempit..tapi rate kalo ikot jam x leh blah sangat..agak rugilah..sebab 1/2 jam seploh hengget..1/2 jam tu 4 lagu je pon...baek la amek ikot lagu dari jam..leh feeling lelama dalam bilik tu...





nie jugak salah satu sebab aku ikot diorang nie g Changloon, kalo tak..no way la aku nak g..aku nak kirim salam donat je pon..donat Fairy sangat sedap oke..eh, sebenarnye nak tolong promot Char Kuey Teow Changloon memang sangat sedap ahh! Udang pon letak berlonggok sampai 5 ekor wow memang CKT the best pernah aku makan..kat Penang pon takde la sedap camnie..tak caye meh datang cnie try pastu amek aku kat UUM kite jenjalan..hehehe..paling tak bleh blah, ngan sodap sodap makan..membe aku mesej.."ko ngah watpe kat Changloon tu hah?" punye aku usha mana lah mamat tu nampak aku kat Changloon neyh, dok sedap pekena CKT dye p teguq plak dah..macam Spy je..hekkkkk betoii...


esok tinggal 1 kelas je..pastu leh cow cin cow..yeah ! Perak, here I come  ^__________*



No comments: