Sunday, February 20, 2011

.: Makan berETIKA VS Makan tak berETIKA :.



Assalamualaikum readers n frens..

Hari neyh gua punye entry banyak pic makanan, so layan je la eh..jangan terliur sudah..

Sebab nie last sem suda, dan bila last sem gak kau di WAJIB kan pergi Kursus EtikaProtokol 
so terpaksa lah pergi kalau tak kau tak buleh grad, eh yeke? yela kot disamping mengajar kau untuk makan secara beretika ketika di meja makan..cuba kau pusing balik ingatan agak agak selama ni kau makan secara beretika atau tidak?? kalau tak pinggan mangkuk, makanan sepah sepah tu beretika kah? haish..kena p kursus etika gak neyh..



muka dok tunggu bas berjam jam, gua panas, gua panas..



Bila dah sampai hotel, baru boleh SENYUM LEBAQ .



actually, aku pergi dengan perut kosong..agak banyak lagu gak lah perut aku putarkan sebab mak aihh 8.30 am-11.30 am tu ceramah kot..memang keroncong mak Minah sayang perut aku nie..sabau je lah sambil dalam hati meronta ronta bila deme nak bagi makan neyh..




taraaaaaaaa..nie la first appetite nye..first time aku layan makan roti + butter je..bukan pe, butter tu memang marbeles ahh tak macam butter biasa..



mushroom soup + cheese..agak mual juga bila makan banyak..perut gua bukan perut western..





chicken chop..buleh tahan lah..naseb aku dapat bahagian dada..kalo tak mau pung pang pung pang ayam tu melayang..malu ahh camtu..hehehe..



oke kami semua di MEJA 7, EDC, UUM .

Kami makan dengan sangat sangat BerETIKA..



dah puas makan secara beretika, kite makan secara tak beretika pulak..petang tu, aku and the geng serbu Kuala Perlis..harus lah nak pergi makan aje..makan aje kan keje nye..mana tak gimuk..haih..







oke saya tabik dengan anda semua sebab sudi baca T_____________T



konon la photoshoot gediq, tapi photoshoot sama compact camera aje lah..




dan malam pulak, kami g Restoran Ikan Bakar LYNDA, memang sedap ahh makan kat cnie..lagi sedap daripada restoran kat jeti nun..oh ye, restoran nie bukan la area jeti..tapi kalo anda otw nak ke Pekan Kuala Perlis akan nampak lah..





Siakap 3 Rasa, Sotong goreng tepung tersorok...



Siakap bakar



Kerang Bakar




Inilah yang dipanggil Makan Tak BerETIKA..



Sekian T________T