Thursday, February 10, 2011

.: Esemen, kuiz segala bagai keje ha :.

Hye kome...2 hari gak ha aku dok melepak umah member aku..sumenye konon konon nak siapkan keje la..baek tak rajen tak cecuti camni nak siapkan keje? Padahal sebenaq nya lecturer aku memang da pesan wat esemen waktu cuti neyh..tapi lambat lagi la submit..juz kena mulakan dari awal..

Sebenaq nya aku nye assignment nie kena interview bagai..adoii..dengar je interview lemah jantung taw dak? tapi bila da g tu, oke je..takde la dupdap dupdap..sembang pon cam biase..naseb ahh orang bank tu (bank rahsia punye) pon ramah, baek hati, gojes..takde la macam sesetengah bank tuh..sombong belaka, konon diorang tu da cukup baguih..nyampah hoih kalo jumpa orang camtu..

and paling best bila diorang sendiri yang tawarkan pasal praktikum..kan sonang gua tak yah susa susa nak mencari..tapi sekarang belom confirm la dapat ke tidak..kena tunggu la dulu..hopefully dapat la kat sini..senang, dekat..leh bajet suda di situ..




pas g interview tu, lepak sat kat KFC..konon nak cuba la FISH DONUT dia..hu, tekak aku kot tak brape pekena western jadi aku rasa macam tak brape sedap sangat pon Fish Donut tu..banyak tak aku makan? ofkos makin Demok ahh pasni..diet??tak koserrrrrrrrrrrr la..malaih benauu nak diet bagai nie..





ni dak hemsem kesayangan haku....cik Taw..rindu sungguh walo baru je jumpe..Peace No War bebeh!



2 comments:

Miss Lady Iena Nazir said...

kakak.
apesal i tgok u punye blog tulisan besaU2 ha??
fening nk bace la.

Exza Lalola Nk said...

hehe, fenin ke?