Tuesday, February 22, 2011

.: Catalyst Virgin Coconut Oil :.


As salam..

Hari nie aku nak share ngan korang tentang suplement yang aku amek...

Mula mula saje saje nak mencuba..yelah kan..suplement tu kan makanan tambahan untuk kesihatan..so, tak rugi kot kalo mencuba dulu..





Dulu, aku ade amek suplement neyh- Evening Primrose Oil..excited gila nak makan kan..so, hari hari la aku telan..agak gedabak jugak ar capsule dye tu..demi nak jaga kesihatan aku telan jugak lah..tapi..lepas dah beberapa hari tu, aku rasa incik Jerawat makin tumbuh aktif kat muka aku..tak tahu la tu good effect or not..dah tak tahan aku stop je la..teruk sih muka aku dulu..nak tayang muka kat orang pon malu..







Tapi sekarang, aku dah tukar suplement laen, aku sekarang guna Catalyst Virgin Coconut Oil, so far oke la effect dye..baru aje 2 weeks guna..

  • jerawat yang suke tumbuh kat muka aku cepat kecut..tp parut jerawat still ade lagi..parut neyh degil sungguh..
  • kalo dulu kalo perut kosong ke kelas mmg sakit ahh..tapi skrg walo perut kosong tapi makan VCO nie memang kurang rasa nak makan tu..
  • kulit muka lembut skit dari dulu kasar je..
  • pencernaan memang superb ahh, clean abes toksin dalam badan aku..
  • kalo g kelas tu memang da jarang ngantuk dan rasa energetik, tapi kekadang ade la jugak ngantuk nye..laen orang, laen hormon dan laen effect nye..
setakat 2 weeks, itulah kesan yang aku da dapat..Alhamdulillah, hope for the better result soon..




Fungsi &Khasiat VIRGIN COCONUT OIL(VCO) keluaran Catalyst :


Untuk kegunaan luaran :

1 . Dapat membantu mengurangkan berat badan .

2 . Menghasilkan tenaga segera&sentiasa segar

3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit

4. Sangat bagus untuk masalah jerawat&jeragat serta parut2 lama

5. Mengatasi masalah kulit berminyak



Untuk kegunaan dalaman :

1 . Mencegah risiko penyakit jantung&kadar kolestrol yg tinggi

2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino

3 . Melegakan pernafasan

4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil

5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar

6. Melancarkan kitaran haid& menyeimbangkan hormon

7. Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri

~ credit to sys Easy~


nak tahu details, buleh klik SINI



Sape sape yang mahu CANTIK LUAR & CANTIK DALAM... 

leh la order kat aku..



only RM39.90 + RM5 (postage)



kalo kawan kawan area UUM, SINTOK tu buleh la C.O.D aje..


kalo nak VCO nie leh email kat sini ea - 


ezzae_gurdzgurl@yahoo.com   





No comments: