Friday, February 11, 2011

.: Hello Hello Hello PANDA :.

Assalamualaikum..kakak kakak abang abang..oh tidak abang abang sedang solat Jumaat sekarang...kalo yang abang abang tak pergi solat Jumaat tu leh la reject dari jadi calon suami anda oke..hari tu penah kuar hari Jumaat..ade jugak la hantu jantan yang saje tengok wayang time Jumaat..elok plak watch movie ngan couple kan..haiyoo...dah la tak p solat Jumaat..date buleh plak..

Lupekan fasal hantu Jumaat tuh, gua nak story pasal cookies neyh..

Korang pernah dengar Meiji HELLO PANDA COOKIES ? or pernah makan ke ?

Seriously SEDAP oh this cookies...aku pon baru jugak la makan cuzen aku la perkenalkan..sekali makan, mahu lagi taw..bertambah tambah T______T





comel tak comel tak ? Siap de pic Panda kat cookies tuh..





coklat dye memang marbeles ahh wa cakap luu...





paling sedap ofkos la choco cream..



neyh pon marbeles jugak.




actually this cookies susa nak nampak kat kedai biasa..jenuh gak la aku cari...sampai kena post kat FB  nak taw jual kat mana kan..hahahha..tapi bagus gak..de respon..last last akak aku yang belanja cookies neyh..selamat duet gua da...rupenye kat 7-Eleven and Tesco pon ade...tapi kat 7-E tu agak mahal la harga nya...


sedap...mau lagi !

6 comments:

ღpanda_onchairღ said...

haha .
kak ezzah .
wat fanad nak lekat cookies tu dekat belog aih . kih3

Exza Lalola Nk said...

hahhah, lekat la adek oii :p

You Know Who Me said...

wowowoo..mengancam tol ghupenye :p

Exza Lalola Nk said...

mengancam cam saya x? kehkehkeh :p

saya_arief said...

xpenah try..
tapi besok nak pegi carik.
;D

Exza Lalola Nk said...

arief :

cari2, kompem mau lagi !